torsdag 1 juli 2010


Sommarängel från mönster av Tone F ..Tildaängel.
Just denna ängel var en present till dagis fröknarna.
Tyvärr missa jag att ta nån bra bild utan bilden är i bilen på väg ner mot sommarfesten ,,men de syns lite iallafall..
Va dålig jag har varit på att skriva här...de beror främst på att jag inte lyckats få över bilderna från min mobil till datorn..men nu har min snälla man hjälpt mig..gulle han.,
Här hemma snickrar vi för fullt..jag vill lära mig jag med så här har de skruvats,borrats,mätits och spikats...jag e riktigt stolt över mig själv...och kul är de med...)
Vi håller på med vårt nya sovrum.
Från början var där ett litet rum som var Timmys och en garderob..nu är väggen där i mellan borta, och nytt tak håller vi på med..sen ska de upp nya inner väggar , el sen målas golv,tak och snickerier,,,vitt,vitt och lite vitt...
men väggarna vet vi inte än..jag vill ha champange färgat och vitt...Micke e inte så sugen på de..så vi får se var de slutar...och trä golv och trä tak....
Mormors linneskåp håller jag på att måla med...vitt även de..har inte målat klart men tagit före, och undertiden bilder..när efter e klar så ska jag visa er...
Sovar dax...John blund ropar på mig....

Inga kommentarer: