lördag 24 juli 2010


Längtar till jag får sätta mig vid maskinen igen och brodera lite,och sy..men just nu består mina dagar av måla,slipa,skruva och rusta...
Idag har jag målat golv, ena delen fick en andra strykning och den andra delen sin första...så imorgon kväll kan jag måla sista gången på golvet...ska bli sååå kul när de väl blir klart...
Har jag betättat vad vi gör föresten??
Jo vi ska göra om grabbens sovrum till vårt sovrum. Men för att få plats fick vi riva en takfots garderob,de visade sig då att innetaket var mycke dåligt isolerat så vi fick riva de, regla upp,och på med nytt tak som målats vitt,,,ny väggar på delar av rummer som ska få en vacker champangefärgad tapet. golvet slets fram och är av trä som jan nu alltså målar...men nu e de iallafall snart klart...
Sen kanske jag kan sy lite,,,=)

Inga kommentarer: