lördag 12 juni 2010

Hade inte turen med mig idag...skulle lägga in en bild på Tilda ängeln jag sydde till Dagis avd. men min telefon fick slut på batteri..och nu mera har jag en Sony Ericsson och där måste jag säga att Nokia har bättre,,för man kan ladda telefonen och föra över saker till datorn samtidigt men de går inte med Sonyn,,för de e samma kontakthål i telefonen...så bilderna kommer imorgon...
Idag började jag måla mitt Linneskåp..men har dessvärre en färg som har 16 timmars torktid innan man kan måla över,,,vilken knasig tid...kan ju inte kliva upp mitt i natten...hade varit bättre med en dag eller ett dygn...måste nog kolla de bättre nästa gång jag köper färg...
Har tagit före och undertiden bild..men den e inte klar än så jag lägger upp de bilderna när den är helt klar....

Inga kommentarer: