lördag 5 juni 2010

Bakar tills jag stupar..

Ja imorgon ska vi a kalas för våran Kille..Han fyller ju 6 år i veckan och de måste firas..
Så hela em och kvällen har här bakas...
En dubbel omgång Hallongrottor för de e han fvorit. Och denna gång blev jag supernöjd med dem..och med orden som värmde gott ..Timmy sa- Har du bakat dom här kakorna mamma? - ja sa jag, - Du är så duktig på att baka tycker jag...
Sen har här bakas tårtbottnar, muffins med gömda non stop i. En typ av kärleksmums. Drömmar som smälter i munnen när man äter dem.. (bakat på äkta smör är hemligheten)
Mörkakor med rabarberbitar i. + en ny sort med chokladsmaknade kola glasyr på..
Så nu har jag ökat min vikt med minst ett kilo..för vem kan motstå att smaka alla smetar,degar och sen färdigt resultat...
Så efter imorgon får jag nog ta en vit månad...fast från min last som är SOCKER...

Dax att sova så jag orkar upp och göra klart tårtorna och kycklingsalladen imorgon.

God natt alla och hälsa John Blund från mig,

Inga kommentarer: