tisdag 24 januari 2012

Kuddar...tapet..färg..

Jaha...hur har de gått med mitt projekt KUDDAR....jo..inte alls=)
Jag for runt och letade  tyg men hittade inget jag fastnade för den fm.. men de kommer...istället fick jag energi till att förbereda att rusta hallen...
Mitt i tapetrivningen ringde de och var akut behov av vikarie i köket på skolan...så igår var jag där och skall även dit idag...men dagen är lång så i em blir de spackling och målning och imorgon inköp av tapet och golv...och vem vet...jag hinner kanske med en o annan tygbutik=)

Hur ser min hall ut då(eller veranda som de är)..ja den var gul och blå...men ska bli vit och kanske någon grå eller beige färg..
Har två stora gamla spegeldörrar som skall målas och sen mitt älskade skåp som jag ropa in på auktion för ett par år sen...skåpet är i trä och ser ut som Narnias skåp som dom går in i.. men trä ska bli vitt....
Bilder kommer...men nu är de Working Time

Inga kommentarer: