onsdag 11 januari 2012

Hänt under år 2011

Nu är vi på 2012..

Men vad har hänt under 2011..Massor,,
Säkert mer än jag minns i skrivande stund.
Men en sammanfattning,,,
  • Vi har hjälpt min mamma och pappa att flytta
  • Därefter min bror och hans familj har oxå flyttat,
  • Vi har fått iordning barnens nya rum.
  • Rivit en vägg i köket,,
  • Spikat igen en vägg i vardagsrummet.
  • Nya renoverade rum nere.
  • Jag slutade skolan, fick jobb, sa upp mig för jag fick ett annat jobb och sen blev jag uppsagd.
  • Micke opererde sin höft,,
  • Liam lämnade jordlivet och bor nu hos änglarna.
  • Vi har sett Thailand
  • En kull med fem söta valpar föddes här hemma i maj och bor nu lite runt om oss.
  • tre hamstrar har bott här och avlidit...
  • Jag har skaffat en ny tatuering..
Och säkert tusen saker till...
Nu blickar vi framåt,,

Inga kommentarer: