torsdag 11 november 2010

Julkortsbilder









Igår var jag ute och fotade barnen lite för att kunna få fram Julkort...Denna gång itid..förra årets julkort är inte alla skickade än...typsikt mig=)
Men de valda korten vill jag ju inte visa...då blir de ju inge skoj när de väl kommer i låda...=)




Är de fler än jag som gissar vem de är i från innan man öppnar/vänder och läser?
Och JA jag skickar ännu kort med kuvert och inte via sms eller facebook eller annat...de känna inte lika julpyssligt ju.






Ja får man ingen puss är de klart man blir lite sur=)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fina bilder. Önskar mina tjejer ville vara modeller till julkort...
Ha en bra kväll, Ing-Britt

andi sa...

Hej!
Så fina bilder! Det är så roligt med ny kamera :)
Ska försöka få till något julkort jag oxå :)
Trevlig Helg!

Kram-Anki

allaglada sa...

Tack !