tisdag 9 mars 2010

Våren är nog på väg


Vilka härliga vinterdagar vi har haft..och solen låg på i går så de rann från taket.,,
trots förkylningar hos både mig och mina barn så var vi tvungna att gå ut en stund..
Vi gick bort och tittade hur skogen såg ut när de tagit ner en hel del..sen kom jag(hmm) på att vi kan gå runt gärdet~~~trodde faktiskt att vi skulle kunna GÅ på andra sidan efter skogen..MEN ICKE snön räkte mig till över knäna..
Dottern kom på att de gick att krypa,,så vi kröp...asg..väl över gärdet så kunde barnen gå på skaren...men inte jag...Gissa hur kul de måste ha sett ut..och jag kollade ofta att ingen granne kom men jag tror jag klara mig...Helt slut när jag väl kom hem, och jag försökte gå många gånger,,,de gick ett eller ett par steg,,sen sjönk jag ..och snön kom väl innannför mina termobyxor...iskalla ben ,,Men jo visst - De var en vacker dag=)

Inga kommentarer: