måndag 1 mars 2010

Gosedjur



Hej.
Nu ska jag väl hinna med att lägga ut bilder...
Här hemma har vi lite kaos..men jag börjar vänja mig:)
Vi har iallafall börja sytt igen..damma av maskinen på önskan från dottern..hon ville sy ett gosedjur till vår nyaste kusin Liam (han har ännu inte fått den)
Sen kom hennes kompis Chalisa hit och då blev de ännu en ...dom gör mycke själva men behöver ju lite hjälp...
OCH visst blev de bra!
Mönstet kommer från en bok jag fick med i en låda på en auktion..
Själv håller jag på med en anka(gås) men jag blir nog inte nöjd med den så jag ska in och måla om lite i mönstret,,,hon blev ju för mager,,men så heter hon Anna Anka också så denna kanske e passande...ska bara fylla i lite brosk med=)
Ha en toppendag,,Kramar

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha.. sover inte du på nättera???