tisdag 14 januari 2014

2014

Ja då är vi inne på ett nytt år.
Hur sammanfattar jag förra året då? ...Ja mycket har hänt...kanske inte här på bloggen,,men i mitt liv.
Kvarstår är familjen,hundarna och utbildningen...men min hemadress är ändrad för första gången på 20 år...
Hela 2013 var ett virrvarr som gick i 120....wrrooommm...
Det blev en tanke på flytt i slutet av februari,,,som blev verklighet i mitten av november...där imellan hann vi göra klart alla påbörjade projekt i Fyrby, leta hus, planerna var störst på att bygga nytt, tomten vi hade första tjing på ligger på ett toppenläge,, men så dök denna villa upp, inte hade jag tänkt mig en enplans villa med källare,,men faktum är att jag stormtrivs... innan året var slut hade vi hunnit färdigställa Fyrby, sålt villan , köpt en ny , flyttat och påbörja nya renoveringar såsom bygga upp två nya väggar, bygga några platsbyggda garderober, bytt dörrar samt måla om lite inne i den nya villan..
Vi var på ett bröllop och en begravning samt förlorade en gammal vän till familjen.
Nu har jag inte långt kvar på studierna sen kanske jag ska hinna bara vara ett tag innan nått nytt dycker upp...
Under 2013 hann jag måla lite möbler,,,bilder kommer sen, de ligger i mobilen,,,
men snart är jag nöjd,,,då kommer jag hinna med mer av de jag vill....PYSSLA...


 

Inga kommentarer: