lördag 29 december 2012

Posten

....Ja vad gör man??
Posten har under December månad inte skött sig såå bra....Jag väntar ännu på mina julkort... de kort som jag ska skicka till vänner och släkt... så de lär ju bli årets tidigaste julkort... OM jag får dom...för de hinner ju bli 2013 innan.... de skulle ha vart framme den 20/12
Julkortet från mina föräldrar kom igår den 29/12,, och hon postade dem den 13/12...Alla ndra hon sänt julkort till fick sina INNAN jul...tror kanske vi har en posttjuv här 8)
Även andra julkort, ett bankkort och en försäkring är ...ja NÅGONSTANNS...
sååå...nu har jag klagat klart...

  God JUl..                                                                                                                                Och gott nytt
                                                                                                                                                          ÅR

Inga kommentarer: