lördag 9 oktober 2010

Toaletten

Ja jobb finns ju om man bara hinner...tog med pappa upp och studerade den spacklade väggen på toaletten uppe...de resulterade i att lite mer tapet for ner..men för att få klart på övervåningen någon gång så lär jag börja där..och har jag tur kanske pappa kommer och hjälper mig lite,,,
Toaletten ska bli vit,grå och lite svart med cerisa och limegröna textilier,
Min dotter och jag som bestämt färgsättningen,,,
Mormors linne skåp ska ju in bär före bilder har visats men efterbilder kommer ju inte förens toaletten är klar..

Idag var vi och badade i Gustavsvik..det finns en rutchkana som vi kallar för toaletten, man åker i ett rör som kommer ut i en stor tratt och sen försvinner men ner i ett hål och hamnar då i en pool...de lustiga var att min son råka göra en bakåt volt i den så när han kom hem och tala om för morfar vad som hänt lät de så här
- Vet du vad, jag gjorde en bakotvolt i toaletten idag ...Gissa om min far såg fundersam ut=)


Inga kommentarer: