söndag 30 maj 2010

Underbara barn!

Måste bara skryta om vilka underbara barn jag har,,,
Idag är de ju som alla vet Morsdag..
Då har mina raringar bjudit mig på Lunch hemma...(makaroner och köttbullar)
Bakat chokladbollar till fikat..fast de tjuva vi på redan igår, Tagit hand om disken samt själva valt ut en bok som jag blev jätteglad över från Panduro,,Gissa om jag är stolt över dem, de är ju trots allt bara 10 och 6 år..

Ska se om jag kan få över lite bilder sen för vi var ju på Kvinnersta dagarna igår och sen håller jag på med mammas ängel som hon ska få i morsdag men hon har ju rymt till Åland idag med en av sina vänninor som fyller år så den får hon i morgon när hon kommer hem...

Tårta och kaffe tar vi när gubben i huset kommer hem samt bror med familj kommer förbi..

So long

Inga kommentarer: