onsdag 30 december 2009

Min butik

Hej alla frusna ..
Idag har vi -22 grader...inte skönt..
Jag har idag börjat utförsäljning av min butik..och kommer i framtiden visa här vad jag gör och vad man kan beställa eller köpa..men just nu räcker tiden inte riktigt till=)
Men jag kommer inte sluta helt...de är de för roligt för.
Vill ni beställa nått så hör av er ..maila eller ring!
Väggord efter egna önskemål.
Broderi på handdukar,vinpåsar,kuddar,ljuspåsar,mm
Nu vill jag önska alla ett gott slut och ett ännu bättre Nytt år!
Puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Skulle bara önska dej och familjen ett riktigt gott nytt år!
Blir det nåt på måndag?
Annelie

Anonym sa...

Hej Annelie...
Nu funkar kommentarerna,,,jo jag är där på Måndag,,,Håller på sälja ut,,,har bestämmt mig att avsluta butiken,,,Kram